1 Aralık 2009 Salı

Güftem...

Olmuyor işte…
Ne yapsam olmuyor…
Tüm çabalarım bir sis bulutu misali çöküyor,
Mutluluklarımın şehrinin üzerine…
Yalnız, ıssız, zamansızım yine...
Seni özlüyorum özledikçe bilinmezliklerde kaybolup gidiyorum…
Ve bunu bir ben biliyorum…
Karanlık tüm köşe başları, meyhaneler, kahvehaneler bu şehirde…
Öyle bir karanlık ki körleşiyor tüm duygular,
Aşk çok uzak,
Tebessümler donmuş,
Kelimeler tüm kifayetini büyük bir indirimle satışa çıkarmış sonunda
İnsanlar konuşuyor çünkü maliyeti kurtarıyor buralarda
Cümle tasarrufuna gitmiş yürekler, artık vazgeçmişler umut etmekten, konuşmuyorlar…
Ölümüne içip sızmış bir köşede yüreği ışık saçan,
Her nasılsa temiz kalmış siluetler… !
Kusuyorum mutluluğumu,
Kusuyorum isyanımı,
Kusuyorum alışılagelmişin dışında tüm umutlarımı…
Bağırıp çağırıyorum kimi zaman…
Kimse duymuyor…
Sen hiç duymuyorsun…
Duysan da donmuş tebessümün hissettiremiyorsun…
Sen sevgili,
Kurallara uygun yaşıyorsun,
Nefes alıp veriyor, acıtsa da duymuyorsun yüreğinin sesini…
Günü bitirip geçiyorsun başköşesine hayatın…
Kendini dinlemiyorsun dinlersen rüzgârın alır götürür seni
Bunun farkındasın ve duymuyorsun ne beni ne kendini…
Hep asi yaşamaktan yorgunsun sen…
Hayat yorgunusun…
Temiz ne kalmışsa bu bataklıkta inanmıyorsun onlara,
Hayatı olduğu gibi götürüp rol alıyorsun sahnenin en orta yerinde…
Ben ise sahne aralarında yapıyorum gösterimi,
Oynayan da ben oluyorum, ışıkçı da ben, senaristte ben…
Benim oyunumda izleyen olmuyor,
Oyunum bitince kendimi selamlıyor sahnemi temizleyip çekiliyorum köşe başıma…
Gün gelir yüreğinin ışığını keşfedersin belki sende…
Rüzgârına bırakırsın hayatını,
Toplarsın kendini, cesaretini…
İnanmayı denersin yüreği ışık saçan temiz yüreklere…
Ben buradayım sevgili bu şehirde bir köşede…
İnanırsan bulursun beni…
Güzel günlerin varlığına inanırsan bir gün,
Sil tüm pasını gözlerinin,
Duymak istemediğin ne varsa bu güne kadar onları duymak için sarf et son çabanı
Elini uzat en karanlık köşe başına şehrin,
Hiç duymadığın bir melodiyi ilk defa dinler gibi dinle şehri…
Kalp atışlarımı duyacaksın…
Gel de güftesi ol tüm bestelerimin,
Dinleyen de biz olalım, yazan da, çizen de… !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder