24 Şubat 2010 Çarşamba

Aşk'a...

Seninle uyanmak güneşli bir cumartesiye,
Veya seninle dalmak uykuların rüyaların en güzeline..
Unutmak hayatın anlamsızlıkla yüklü satırlarını bir bir,
Yüreğinin güzelliğiyle...
Her dakika özleyişimde mi gizli
Yoksa kokunun her anıma her saniyeme sinmiş olmasında mı
Yoksa hayatı bu denli yaşanabilir kılmanda mı gizli
Sana duyduğum sonsuz sevginin anlamı..
Ya da bire bir hayatın anlamıyla ilişkilendirmiş olmamda mı gizli söyleyebilir misin?
Anlatabilir misin bana düşlerin en güzelini?
Ya da şunu söyle sevgilim..
Anlatabilir misin beni dünyanın en mutlu en huzurlu adamı yapan bu ışığını?
Seni çok seviyorum..
Ve bu sevgiyle tohumunu attığımız özenle yetiştirdiğimiz aşkı çok seviyorum
Işığımsın,
En güzel düşümsün uyuyup uyanıp her gün her saat yaşadığım...
İyi ki varsın aşkların en güzeli...
İyi ki hayatımdasın
Gözlerinin içiyle gülüşüne vurulduğum,
Yüreğinin yüreğimi sarmasıyla hayata tutunduğum,
İçime doluşuyla bana huzuru ve aşkı aynı anda tattıran güzeller güzelim..
Seni...
Seviyorum....


Furkan...

1 yorum:

  1. ben blogu taşıdım

    www.ucuncubasamak.blogspot.com

    yeni adresim

    bek
    ri
    ya

    YanıtlaSil